
Geschreven door: Jesse Warmerdam
Snapchat is druk in gesprek met merken en media om Snapchat Discovery de lucht in te krijgen. Het idee erachter is als volgt: de merken kunnen hun video's, nieuws en reclames heel specifiek richten, op jongeren. Snapchat heeft een jong publiek: de helft van de gebruikers is 13 tot 17 jaar oud.
Snapchat is druk in gesprek met merken en media om Snapchat Discovery de lucht in te krijgen. Het idee erachter is als volgt: de merken kunnen hun video's, nieuws en reclames heel specifiek richten, op jongeren. Snapchat heeft een jong publiek: de helft van de gebruikers is 13 tot 17 jaar oud.
| Elke dag worden er meer dan een miljoen foto's met de app gemaakt, en daarom is het een interessante app voor bedrijven. Momenteel heeft Snapchat nog geen verdienmodel. Bronnen van de Wall Street Journal zeggen dat Snapchat in november van start wil gaan met Snapchat Discovery. Snapchat Discovery zal de eerste echte inkomstenbron van Snapchat zijn. |
Hoe Snapchat Discovery er precies uit gaat zien is niet bekend, maar waarschijnlijk worden het weer video's, reclames of zelfs tekst, die je door op het scherm te tappen kunt openen. Nudat Snapchat een vaste plek heeft veroverd op de smartphones van enorm veel jongeren lijkt het een logische zet van Snapchat om geld te gaan verdienen.