
Geschreven door: Jesse Warmerdam
De laatste maanden worden er alleen nog maar iPad- en iPhone-reclames gelanceerd. Daarom is het ook erg opvallend dat Apple vanochtend een nieuwe reclame, Stickers genaamd, heeft gepubliceerd. De reclame komt uit een opvallende hoek, waarschijnlijk om jongeren aan te sporen tot een MacBook. Ook de muziekkeuze in de advertentie is opvallend, aangezien we dubstep niet vaak tegen komen bij Apple.
De laatste maanden worden er alleen nog maar iPad- en iPhone-reclames gelanceerd. Daarom is het ook erg opvallend dat Apple vanochtend een nieuwe reclame, Stickers genaamd, heeft gepubliceerd. De reclame komt uit een opvallende hoek, waarschijnlijk om jongeren aan te sporen tot een MacBook. Ook de muziekkeuze in de advertentie is opvallend, aangezien we dubstep niet vaak tegen komen bij Apple.
Of de nieuwe advertentie te relateren valt aan de komst van Beats en dan met name Dr. Dre en Jimmy Iovine, is niet duidelijk, al valt de muziekkeuze hier ook wel naartoe te herleiden.